Wtorek, 11 grudnia 2018, 05:05:53 CET
Strona główna arrow Księga gości
 
Menu główne
Strona główna
Nowiny
Analiza Matury 2010
Sukcesy
Dla gimnazjalistów
Księga gości
Szukaj
Publikacje nauczycieli
Panel Administratora
Forum
Dla Kandydatów
Procedury rekrutacji
O szkole
Adres
Statut
Historia
Hymn
Tytuł Najlepszego Absolwenta
Kalendarz roku szkolnego
Lista postaci
Dyrekcja
Nauczyciele
Uczniowie
Samorząd Uczniowski
Absolwenci
Administratorzy
Rada Rodziców
Unia Absolwentów
Linki
Chór Kantylena
Podręczniki
Kółko Turystyczne
English Zone
Zdrowy styl życia
Youth in action
Interactive exercises
Jugend Debattiert
Polskie szkoły i młodzież w CERN
Warsztaty dziennikarskie
Studia - informator emta.pl
Usuwamy azbest
Astronomia
Warsztaty Dziennikarskie
UFF
Lubelska Grupa Filmowa
Statystyka
OS: FreeBSD
PHP: 5.2.11
MySQL: 5.1.36
Czas: 05:05
Caching: Disabled
GZIP: Disabled
Użytkownicy: 426
Nowości: 921
Odsyłacze: 1
odwiedzających: 6075993

 
 
Księga gości

Jest już 1789 wpisów w księdze gości.
Stron: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 »

Nazwa|imięWpis
TomekDodany: śro 6 lip 13:58:25 2005
pozdrawiam wszystkich tegorocznch absolwentow a szczegolnie moja byla juz neistety 3c mat fiz:)) najgorsza srednia w szkole zobowiazuje :D a wy pierwszaczki nie pekajcie w pierwszym semestrze potem jest juz luzno, pozdr dla sorki szwajgier, Kwiatkowskiej i Niewczas. ps My mamy juz 2 miechy wakacji a dalsze 3 przed nami:PP
dlugi733@wp.pl
LeNsSsDodany: śro 6 lip 13:58:53 2005
BesSs kitu AgNesSs masz racje ;D Jak sobie pomyśle, jakie miałam mylne wrażenie o niektórych nauczycielach na początku roku (dobrze wiesz o których mi chodzi) i w ogóle ... Nie no ja życzę wszystkim pierwszoklasistom takiego optyzmizmu przez cały rok ;D Mi się to nie udało, mam nadzieje, że Wam sie uda ;p
KeFriN =)Dodany: śro 6 lip 13:57:50 2005
Nie wiem czy pamiętasz LeNsSs, ale rok temu my też byłyśmy pełne optymizmu... 
A pamiętacie naszą pierwszą lekcję:> Matematyka :D Było tak miło... 
Pozdrowionka dla optymistów, realistów i nawet dla pesymistów :* Do zobaczenia we wrześniu :grin :grin
tegoroczna maturzystDodany: śro 6 lip 13:57:18 2005
Gratuluję wszystkim,którzy się dostali do Unii!koniecznie korzystajcie z wakacji-dlaczego?-zobaczycie od 2 września.Obyście o 4 nad ranem,po kilku kawach,z nosem w książce dalej mieli ten optymizm,co teraz.Ale pocieszę-w szkole atmosfera jest świetna i super ludzie,ale trzeba pracować-PRZEŻYJECIE!ja jestem dumna i zadowolona,że skończyłam Unię!pozdrawiam  
P.S.Gratuluję Krzysiowi N.-należało mu się!
Krystian 1eDodany: śro 6 lip 13:56:59 2005
poozdrofki dla mojej przyszlej klasy "artystycznej" trzeba by się zintegrować :grin ...wogole sie trzeba zintegrowac takze z innymi klasami pierwszymi:DDD piszczie moje gg. 7363120
deliverer@o2.pl
AgNeSsSDodany: wto 5 lip 22:00:41 2005
--->>>Do LensSs : ta księga gości tryska optymizmem gdyż jak ktoś trafnie zauważył pierwszoklasiści są bardzo optymistycznie nastawieni do życia :p :p :p zobaczymy ich miny po 2 września :p A tak przy okazji pozdro dla całej 2gie , 2c, 2f i 2a :* Do zobaczenia wszytskim :)
tomekDodany: wto 5 lip 13:10:04 2005
:sigh :cry :eek mam pytanko czy u was moge sie spotkać z nietolerancją? bo wiecie jestem troche inny niz wy tzn mniejszy jak narazie mam141 cm wzrostu i pojdę teraz do 3 gim abardzo chcę sie dostać do waszej szkoły :p :roll :grin :)
tombrzuszek@wp.pl
ELwiraDodany: wto 5 lip 13:09:08 2005
Hej! Prośba do wszystkich. Szukam współlokatorki do pokoju na Sławinku (druga górka),mieszkanie w domku jednorodzinnym, dobry dojazd do szkoły,pilne, jestem z Unii (druga klasa), bliższe informacje tel. 509975602.
Paweu SzydercaDodany: pon 4 lip 22:02:38 2005
Elo elo! Nieświadomi się śmieją! Dzieci widzę, że się cieszycie, z powodu dostania się do tej szkoły... Jesteście nieświadomi tego co Was czeka :grin  
Za mna na szczęście juz rok, a przede mna jeszcze niecałe 2... :sigh Ale spoko, mam upragnione wakacje!!! :grin :grin :grin Mimo wszystko zycze wszystkim udanego odpoczynku i luzuzzzu!!! Pokoj!!!
fifty@ostr.com
Przemek 1hDodany: pon 4 lip 15:36:04 2005
Dla przyszłej 1h -- moje gg to 1851672 odzywajcie sie ! musimy sie poznać :grin