Sobota, 24 lutego 2018, 07:09:03 CET
Strona główna arrow Księga gości
 
Menu główne
Strona główna
Nowiny
Analiza Matury 2010
Sukcesy
Dla gimnazjalistów
Księga gości
Szukaj
Publikacje nauczycieli
Panel Administratora
Forum
Dla Kandydatów
Procedury rekrutacji
O szkole
Adres
Statut
Historia
Hymn
Tytuł Najlepszego Absolwenta
Kalendarz roku szkolnego
Lista postaci
Dyrekcja
Nauczyciele
Uczniowie
Samorząd Uczniowski
Absolwenci
Administratorzy
Rada Rodziców
Unia Absolwentów
Linki
Chór Kantylena
Podręczniki
Kółko Turystyczne
English Zone
Zdrowy styl życia
Youth in action
Interactive exercises
Jugend Debattiert
Polskie szkoły i młodzież w CERN
Warsztaty dziennikarskie
Studia - informator emta.pl
Usuwamy azbest
Astronomia
Warsztaty Dziennikarskie
UFF
Lubelska Grupa Filmowa
Statystyka
OS: FreeBSD
PHP: 5.2.11
MySQL: 5.1.36
Czas: 07:09
Caching: Disabled
GZIP: Disabled
Użytkownicy: 426
Nowości: 921
Odsyłacze: 1
odwiedzających: 5900722

 
 
Księga gości

Jest już 1789 wpisów w księdze gości.
Stron: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 »

Nazwa|imięWpis
AdaDodany: wto 27 wrz 19:12:36 2005
Hej po pierwszych tygodniach tej szkoły stwierdzam, że jest super. :)
zuliDodany: wto 27 wrz 10:26:54 2005
dołaczam sie do wpisu Joanki...!!do mnie dobiegła taka sama wersja co do półmetka..tylko jedno dla mnie jest nie jasne..nie ma jeszcze konkretnego terminu a juz mam decydowac co do osób towarzyszących..może u ie któych odrazu jest jasne czy idą sami czy nie a u mnie np. to zalezy od terminu...!!swoją droga tez mnie zastanawia jak te 2 piwa preszły przez rece naszego szanownego grona pedagogicznego...!!heheh...!! 
aaa i jeszcze uwaga dla pierwszaków..w tej szkole ejst cięzko i zdażyło mi sie zarwać troszke nocek....ale da sie to jakoś przeżyć...najgorzej jest w 2klasie....wiec szykujcie sie na jazde:P:P:P!!
..:: Kasia ::..Dodany: pon 26 wrz 18:43:42 2005
ja -> to się przepisz do tego zamoya. sorry ludzie nie przesadzajcie. świadomie wybraliście liceum uważane za jedno z najlepszych w województwie, więc nauka jest raczej oczywista ajjj. czasem bywa ciężko ale ja raczej nie żałuję że tu przybyłam, teraz jestem w drugiej klasie i mam bardzo fajne życie towarzyskie (dzięki moim unijnym znajomym). dacie radę :) pozdrawiam
AniaDodany: pon 26 wrz 17:27:17 2005
dzięki za pozdrowienia dla trzecioklasistów:)wkońcu zaliczam się do tejże grupy wiekowej 
PS.Swoją drogą to pewnego rodzaju paradoks.Pierwszoklasissci przeżywaja zalamania nerwowe a my maturzyści spimy po nocach i jakos nie narzekamy...dajcie na luuuz dzieciaczki bo sie zameczycie.jak nie dostaniecie ze dwa razy 5 ze sprawdzianu to swiat się bedzie krecic dalej i wbrew temu co myslicie to nie ejst wstyd miec czworki a nie piatki na swiadectwie.Przypominam, ze dopiero wrzesien:) 
 
hura hura niedługo matura!!!! :grin
KaraDodany: pon 26 wrz 16:39:12 2005
taaa...zero życia towarzyskiego. chyba po prostu nie umiesz o to zadbać. 
i nie przesadzajcie - wcale nie jest tak źle.  
PrzemekDodany: pon 26 wrz 09:30:07 2005
To wszystko nie zmienia faktu, że BRAWO DLA POLEK ZA KOLEJNE MISTRZOSTWO EUROPY !! :grin :grin :grin :grin :grin
FawltyDodany: pon 26 wrz 01:49:10 2005
No nie moge. Niby chodze to tej samej szkoly co chociazby przedmowca(-czyni) ale ja mam totalny luzik. Tzn. mozna stwierdzic ze skoro pisze wpis, a na zegarze niedlugo 2, to musze zarywac noce, ale to jest moj wolny wybor. Ja po prostu tak mam, ze za lekcje sie biore po 22.30 (po sport telegramie :D ), a ze lubie miec wiekszosc lekcji odrobionych to sie zdarza ze sie zasiedze do 1. Od poczatku roku tylko raz sie zadarzylo ze mi sie nalozyly terminy rozprawki(na ktora jest tydzien wiec mozna wczesniej napisac), grozba zbiorki zeszytow z polaka a tu nie mialem paru lekcji(zalegi z tygodnia ;) )i cos tam jeszcze, ale to wtedy siadlem o 20 i skonczylem o 2 z 2 godzinami przerwy. Poza tym wiekszosc ludzi z klasy to wogole ma z 50% zadanych lekcji i sobie odrabia przed albo na przerwach (stoliki przed biblioteka sa idealne do tego celu :grin ). Poza tym to liceum na nas nauczyc do matury, zebysmy sie dostali na studia, wiec jesli sie zacznie robic nieciekawie to olewka na nieinteresujace nas przedmioty i wracamy do normy. Nie chce mi sie wierzyc zeby trzeba bylo kiedykolwiek pare dni pod rzad spedzic bez przerwy sie uczac. Jak ktos wczesniej powiedzial, liczy sie znajomosc tematu i umiejetnosc myslenia - tyle :D . A teraz pora spac :p
jaDodany: ndz 25 wrz 10:10:03 2005
jak ja juz po miesiacu nie moge wytrzymac w tej skzole, to co mowic o 3 latach :sigh ludzie mowie wam nie idzcie do Unii , to moze sie zle skonczyc, np. załamaniem nerwowym :upset tak jak to ja mam :grin zero zycia towarzyskiego, wracam do domu i odrazu do ksiazek, i tak do 2 w nocy :eek dobrze wam radze- podobno nawet w zamoyu juz jest lepiej :x
Aga:)Dodany: ndz 25 wrz 09:58:14 2005
Rezun, jeszcze chyba nie wszysystko stracone, zawsze mozesz pozniej pojsc do seminarium
Aga:)Dodany: ndz 25 wrz 09:57:02 2005
ostani wpis powalił mnie na kolana;) tez jestes w unii drgui rok i ani razu nie zarwalam nocy (na nauke oczywiscie;) a jakas srednia i w ogole mam dobra;) to nie wiem o co chodzi;) trzeba znalezc system abyt przetrwac;) a noce zarywac bedzie sie przed matura - pozdrowienia dla trzecioklasistow:P